O naszym sklepie

Jak często dodawane są nowe przedmioty do oferty?

Każdego miesiąca staramy się dodawać przynajmniej kilka nowych wzorów. Dbamy o jakość sprzedawanych przez nas rzeczy, więc proces ich wprowadzania do oferty czasem trwa dłużej, niż byśmy chcieli. Zapewniamy jednak, że robimy co w naszej mocy, aby oferta sklepu rosła możliwie szybko!

Czy mogę zaproponować pomysł na nowy wzór?

Oczywiście! Wychodzimy z założenia, że nasi Klienci najlepiej wiedzą, czego oczekują od naszego sklepu. Jeśli masz pomysł na towar lub wzór, który chciałbyś u nas zobaczyć, zapraszamy do kontaktu!

Napisz do nas!

    Wysyłka towaru

    Jak szybko wysyłacie zamówiony towar?

    Staramy się, by towar został przekazany do wysyłki w ciągu nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty zamówienia.  Na termin wysyłki wpływ mają: forma płatności (czasami długo czekamy na wpłatę należności na nasze konto), zdarzające się błędy w złożonym zamówieniu, ale również zwiększona liczba zamówień w okresie świątecznym.

    Jak długo potrwa dostawa?

    W przypadku przesyłek kurierskich oraz Paczkomatów termin dostawy zazwyczaj nie przekracza 2 dni roboczych (a 90% przesyłek jest u naszych klientów już następnego dnia). Przesyłki obsługiwane przez Pocztę Polską trafiają zwykle do adresatów nie później niż w 3 dni od daty nadania.

    Firmy transportowe również mają okresy wzmożonego ruchu – jest to zazwyczaj okres świąt Bożego Narodzenia, okolice Walentynek czy Dnia Dziecka. Weź to pod uwagę, odpowiednio wcześnie składając swoje zamówienie.

    Jak zabezpieczacie wysyłane przedmioty?

    Dbamy o to, by złożone u nas przedmioty dotarły do miejsca przeznaczenia nienaruszone. Koszulki i torby zamykamy w solidnych, foliowych opakowaniach, aby w transporcie nie zamokły ani nie uległy zniszczeniu. Rzeczy bardziej narażone na uszkodzenia, jak kubki, zabezpieczamy folią bąbelkową. W naszym sklepie reklamacje to rzadkość!

    Podałem zły adres do wysyłki, co robić?

    Skontaktuj się z nami jak najszybciej! Jeśli jeszcze nie nadaliśmy twojej przesyłki, zmienimy adres na poprawny. Natomiast jeśli przesyłka jest już w drodze, sprawdzimy w jaki sposób możemy Ci pomóc możliwie szybko i jak najmniejszym kosztem!

    Nie otrzymałem zamówionego towaru, co robić?

    Jeśli otrzymałeś numer przesyłki, sprawdź jej status u przewoźnika. Czasami zdarza się, że mimo szybkiego nadania przez nas towaru, utknie on na poczcie lub w firmie kurierskiej. Jeśli sądzisz, że tak się stało, skontaktuj się z nami, a postaramy się pomóc.

    Zwroty i wymiana towaru

    Otrzymałem towar, ale wybrałem zły rozmiar. Co robić?

    Jeśli podoba Ci się zamówiona rzecz, ale zamówiłeś zły rozmiar, zapraszamy do zapoznania się z naszą stroną „Wymiana i zwroty”. W większości przypadków uda się załatwić wymianę przedmiotu na prawidłowy rozmiar szybko, sprawnie i przy niewielkich kosztach.

    Nie podoba mi się zamówiony towar. Jak mogę go zwrócić?

    Chociaż zawsze zachęcamy naszych Klientów do robienia przemyślanych zakupów, masz prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty zakupu, bez podania przyczyny.

    Odwiedź naszą stronę „Wymiana i zwroty”. Znajdziesz tam komplet informacji potrzebnych Ci do skorzystania z prawa do zwrotu. W razie pytań, skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy!

    Czy mogę zwrócić każdy zamówiony towar?

    Nie robimy problemów ze zwrotem znakomitej większości zamówionych przedmiotów, prosimy jedynie o to, aby dotarły one do nas nie zniszczone, bez widocznych śladów intensywnego użytkowania.

    Wyjątkiem od powyższej reguły są przedmioty personalizowane. Jeśli zamówiłeś np. przedmiot z imieniem lub własnym zdjęciem, nie będziemy mogli przyjąć go w ramach zwrotu.

    Formalności

    Czy muszę założyć konto, żeby złożyć zamówienie?

    Nie wymagamy zakładania konta, aby zamówić towar w naszym sklepie. Zachęcamy jednak, by to zrobić, i w ten sposób uzyskać łatwy dostęp do historii swoich zakupów, statusów zamówień, możliwości edytowania swoich danych adresowych itd.

    Jeśli masz obawy, że zaczniesz otrzymywać niechcianą pocztę, zapewniamy: nic z tych rzeczy! Nigdy nie wysyłamy niechcianych wiadomości naszym Klientom, a proces zapisania do naszego biuletynu jest zupełnie oddzielny od zakładania konta!